Akutservice.
När du får problem.
Oförutsedda situationer kan alltid uppstå med espressomaskiner eller kaffekvarnar. När du får problem med din utrustning löser vi problemet så effektivt som möjligt. Vår ambition är att responstiden är så kort som möjlig och med servicebilar utrustade med ett stort reservdelslager går det ännu snabbare att laga din espressomaskin. Driftstopp hos kunder med underhållsavtal är alltid en prioritet.
-
Auktoriserade servicetekniker med professionell förståelse för kaffe
-
Servicebilar utrustade med verktyg och reservdelar
-
Fasta tim-och framkörningspriser
-
3 månaders garanti på utförd service
Hur fungerar det
Ring eller mejla
Måndag – Fredag 08:00-17:00. Stäng av strömmen och, om möjligt, vattentillförseln i en nödsituation.
Reservdelar
Vi berättar om nödvändiga reservdelar finns eller behöver beställas.
Ge information
Det är en fördel om gäster och anställda är beredda på ett eventuellt driftstopp.
Beskrivning
Ge oss en detaljerad beskrivning av utrustning och problem, samt var och när detta önskas lösas.
Rensa utrymme
Teknikern får tillräckligt med utrymme och arbetar därmed mer effektivt.
Felsökning och problemlösning
Servicetekniker felsöker och åtgärdar felet enligt rRebel Techs-checklista.
Kvalitetssäkring
Driftsstabilitet och bryggningsresultat kvalitetssäkras med exakta mätinstrument.
Servicerapport
När uppdraget är slutfört kommer du att få en servicerapport.